niedziela, 15 marca 2015

Pisanek ciąg dalszy...


Dziś gęsie wydmuszki w nowej odsłonie. I jak pisałam wcześniej każda jest niepowtarzalna, inna. Stworzyłam je w dwu stylach: folkowy i współczesny. 
Te pierwsze są bardziej ażurowe, więcej w nich zdobień i wykończone białą konturówką. Dziś na fotkach w towarzystwie holenderskiej porcelany Ter Steege, którą bardzo lubię. 
Współczesne, uproszczone, ze zminimalizowanym wzorem są moim zdaniem równie ciekawe. U mnie w towarzystwie porcelany Villa Italia. A które wam bardziej przypadły do gustu?








I te współczesne...






Dziękuję za wizytę. Pozdrawiam. Dorota.




15 komentarzy:

  1. Aobie wersje urocze ale ja wybrałabym ta pierwszą bardziej zdobną :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Jesteś niesamowicie twórcza Dorota. A w towarzystwie tych naczyń pisanki są jeszcze piękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne pisanki:)lubię właśnie takie białe:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne, ja chyba nie miałabym tyle cierpliwości...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, a co będzie jeśli ktoś je uszkodzi?

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje pisanki są niesamowite, ale osobiście zakochałam się w ptaszkach. Wspominałaś, że sama je wycinasz, prawda? Oj koniecznie musimy się spotkać jeszcze raz. Pozdrawiam, Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptaszki wycinam wyrzynarką. Dziękuję. Do zobaczenia.

      Usuń
  7. Śliczne są Twoje jajeczka i wymagają ogromnej pracy, ciekawa jestem, czy ktoś już wymyślił dla nich inną nazwę? "Pisanki "są za mało adekwatne .
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W towarzystwie ptasiorów najprzystojniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorota, ażurowe pisanki wyglądają obłędnie! Jeszcze nie widziałam takich. Cudowne!
    Jestem pod olbrzymim wrażeniem efektu i ogromu pracy jaki wymaga ich stworzenie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam. Chciałabym zakupic u Pani pisanki patchworkowe ala Green Gate. Proszę o kontakt . Mój blog http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję