niedziela, 15 kwietnia 2012

Koncert charytatywny

     Podzielę się dziś z Wami moim ostatnim doświadczeniem. Miałam zaszczyt wraz 
ze wspaniałą koleżanką- Dorotką Jabłońską wykonać dekorację  dla Hospicjum
 w Puławach. Oczywiście tematem przewodnim były żonkilowe pola nadziei. Elementem dekoracji były również " dzieci- motyle".
 Przy pomocy wolontariuszek krok po kroku, żonkil po żonkilu wykonaliśmy dekorację. 
I uwaga, tu najważniejsze- dekoracja została stworzona na koncert charytatywny  Kasi Groniec. Oczywiście byłam na tym koncercie, był wspaniałym artystycznym widowiskiem.










 Przypomniał mi się utwór sprzed 12 lat
 - Dzięki za miłość
Tekst to ewidentne stadium psychiki odtrąconej kobiety. Polecam wysłuchania.




Wczoraj na koncercie oczarowana byłam utworem Będę z Tobą



1 komentarz:

  1. Zrobiłyście kawał dobrej roboty ,szacunek!!
    Piosenka ,,będę z tobą'' też mnie poruszyła.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję