piątek, 1 czerwca 2012

wyniki candy

Witam Wszystkie blogowiczki bardzo, bardzo ciepło!!!
Ponieważ dziś dobiega koniec mojego candy, muszę najpierw bardzo, bardzo podziękować Wam za udział. Jest Was aż 96 a obdarować miałam tylko jedną! Wobec czego ustaliłam z synem- Mikołajem, że jeszcze 2 osoby dostaną wyróżnienia.
W drodze losowania zatem wygrywa candy...



 35 komentator czyli ...
Zapisuje sie i rowneiz zapraszam do siebie na Candy!

a wyróżnienia otrzymają...

79 komentator czyli...
Marta29 maja 2012 10:13 ( z Dla Was bije me serduszko...)
zainspirowana pięknymi blogami sama szykuję się do zmian w moim mieszkaniu, do czegoś trzeba zacząć więc zgłaszam się do udziału w candy :)


oraz


28 komentator czyli...
Bardzo się cieszę, że tu trafiłam - wspaniały blog, będę zaglądać. Bardzo chętnie przyłączam się do udziału w candy. Pozdrawiam serdecznie
Gratuluję bardzo serdecznie!
Osoby wyróżnione otrzymają upominki, które w najbliższych dniach pokażę na blogu. 
Wszystkich laureatów proszę o podanie adresu wysyłki na maila: dorotamikolaj@o2.pl


 kwiaty urodzinowe od syna



kwiaty urodzinowe od mamy




13 komentarzy:

  1. ja też gratuluję wygranym ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje;)) dziękuję za zabawe;))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :)


    no i gratki największe dla mojej sister :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyń!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego,
    gratulacje dla zwyciężczyń:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo jak się cieszę :) szczęście się do mnie uśmiechnęło.

    Dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaallle super :) Dziekujeeeeeeeeeeeee :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zabawę, gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gartuluje wygranym :-)
    Jestem tu pierwszy raz i od razu zakochałam się w tych fioletowych cudeńkach w grochy!!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję