niedziela, 18 maja 2014

ptaki cudaki

Miał być konik, z bujną grzywą i barwnym siodłem-nie wyszło. Za gruba decha, za miękki nóż!!! Ale co z tym dorodnym kawałkiem zniszczonego drzewa?? Kilka prostych przycięć i są!!! Niezamierzone, zupełnie nieprzemyślane,ale za to "moje"-ptaki cudaki.
Proste, bardziej współczesne, ale z folkowym designem. Czyli cała ja. Zapraszam zatem do galerii fotografii moich pierwszych poczynań z wyrzynarką i z farbami kredowymi. Nie ukrywam, że to wszystko za sprawą Kasi i jej zaczarowanym drewnianym zwierzakom. Urzekły mnie tak bardzo, że postanowiłam spróbować własnych sił. I muszę przyznać, że się wkręciłam.














19 komentarzy:

  1. One są boskie!! Dawno mnie nic aż tak nie zachwyciło, przepięknie Ci wyszły! Zdecydowanie podziwiam za talent:)) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko... śliczniste te Twoje ptaszyny... naprawdę !
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne i co najważniejsze jedyne w swoim rodzaju! Początki godne mistrza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne :) od razu poczułam że pragne takie posiagac :) zatem zazdroszczę bardzo

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne !!! i kolory prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne! Kolorki moje ulubione:)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne ptaszątka. można je kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierwsze egzemplarze. Jak stworzę kolejne,rozważę możliwość sprzedaży. Pozdrawiam i dziekuję za odwiedziny.

      Usuń
  8. No, genialna jesteś. Takie proste formy i takie ładne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi sie podobają i czekam na ofertę sprzedaży ! Jesteś bardzo utalentowana ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Rany Julek! Az mi szczeka opadla.. Jakie one sa cudowne!!!!!! I do tego w moim ulubionym kolorze :-D Przesliczne.. Napatrzec sie nie moge.

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Ptaki są przesympatyczne:))) jejjj....zakochałam się w nich!!:) ups.. to może nie tak na głos będę się nimi zachwycać;)) Piękne!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak się cieszę,że tu trafiłam! Siedzę z otwartą buzią! Aż mi brak słów! Jesteś niesamowita!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję