niedziela, 9 marca 2014

Pisanki patchworkowe 2014

Dziś w pełnej okazałości pokażę Wam moje patchworkowe pisanki. Stworzyłam 4 nowe zestawienia kolorystyczne i jestem ciekawa Waszej opinii. Pierwsze miętowo- różowo białe, są najbardziej delikatne,lekkie. Moim zdaniem idealnie komponujące się z zastawą w stylu skandynawskim typu Ib Laursen czy Green Gate.
W nieco ocieplonej formie prezentują się miętowo-różowe z tasiemkami farben mix. Zestawienie barwne, bardziej energetyczne.
Delikatna limonka z bielą i różem, to moim zdaniem zdecydowanie wiosenne zestawienie.
I ostatnie, myślę dla zwolenników folkloru- z dominującym kolorem mocnej zielni.
A które Wam się podoba najbardziej?
Pozdrwiam
Dorota 
Ps. Zainteresowanych zakupem proszę o kontakt mailowy.
Pisanka 10cm/10 zł; 12cm/12zł.

15 komentarzy:

  1. Wszystkie bardzo ładne. Na pewno ożywią mieszkanie swoimi kolorkami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Są cudne!!! aż się nie mogę napatrzeć. Bardzo spodobały mi się limonkowe, przywołują wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie przepiękne ! Cudnie skąpane w słoneczku :) ,ale chyba wybrałabym pierwszą...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne, te w zieleni podobają mi się bardzo. A gdzie takie tkaninki piękne można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję w http://craftoholicshop.com/ i tkaniny i tasiemki. Część zakupiona okazjonalnie.

      Usuń
  5. Cudne i pięknie sfotografowane.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak tu wybrać jak wszystkie takie cudne :) A koszyki zpagetti sama robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak sama. Fajne wyszły moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne aranżacje, ale pisanki na żywo jeszcze ładniejsze. Miałam przyjemność przekonać się osobiście.
    Dodam , że jeszcze perfekcyjnie wykonane, a cena na prawdę przystępna:))
    Polecam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie sliczne ! mietow różowe mój faworyt i te kosztczki cudne !

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie są świetne choć mi najbardziej podobają mi się te dwie ostatnie propozycje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pisanki :) mnie zauroczyły limonkowo- różowe :) są takie wiosenne:) zapraszam zobaczyc moje pisanki :) http://gonseczka.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję