środa, 19 czerwca 2013

róże z papieru toaletowego

Dziś post o kwiatkach. Tym razem nie są to polne ani ogrodowe kwiaty, ani też z bibuły czy
 z krepiny. Są to róże z papieru toaletowego. Do wykonania ich, nie potrzebne są ani nożyczki, ani klej. Wszystko tworzą " zwinne rączki". Chociaż w tej chwili mogłabym je tworzyć na czas,
 i zawsze wychodzą zgrabne i efektowne, to kilka pierwszych sztuk przypominało wyświechtaną chusteczkę higieniczną. 
Różyczki przyklejone są klejem na ciepło do gałęzi wierzby mandżulskiej. Tą  z kolei, pomalowałam złotym sprayem. Gdzieniegdzie przykleiłam złote listki z brystolu. Całość zamieściłam w wazonie wykonanym z trzech różnej wysokości tub po dywanach ( dostępnych za darmo w sklepach z dywanami). Tuby przyozdobić można na różne sposoby. Te, owinięte są kolorową flizeliną. Innym razem okręcałam je papierem lub malowałam sprayem. I taki dość spory element dekoracyjny ( powyżej 2 metrów), zagości na najbliższej uroczystości szkolnej. Wzbogacony będzie wiszącym cytatem w złotym ornamencie z brystolu. Postaram się pokazać na blogu efekt końcowy. 
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających. 
Dorota






14 komentarzy:

  1. Rewelacja.Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie się prezentują:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są, ale jesteś pomysłowa:-)
    Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebywałe!!! ekstra!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwinne rączki to trzeba mieć, żeby takie cudeńka robić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczne te różyczki... cudnie to wygląda!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fantastyczne, super pomysł i świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne róże Dorotko... i w pięknym kolorze...
    swego czasu jak miałam kwiaciarnię to ' wyskubałam ' dekorację z białych róż

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna dekoracja!!Moje róże ogrodowe zmarzły tej zimy może wykorzystać Twój świetny pomysł na róże w wazonie.:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita dekoracja. W życiu nie wpadła bym żeby użyć papieru toaletowego do stworzenia czegokolwiek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł, też lubię takie róże :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oryginalny pomysł i bardzo ładnie to wygląda - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie pokazałaś jak te róże zrobić, bo pięknie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję