sobota, 2 marca 2013

maraton z pisankami (easter)

Tak się nakręciłam z tymi pisankami, że sama jestem na siebie zła. Codziennie nowe pomysły na zestawienia kolorystyczne. Idę spać i do głowy przypływają nowe aranżacje. I już teraz, chociaż jeszcze nie zrobiłam, mam w głowie pisanki w stylu folkowym, w turkusowo- zielone pasy. Już je widzę i nic innego nie pozostaje , jak zabrać się do ich wykonania. A że ciągła "pomysłowość" w mojej głowie, jest w tym roku wyjątkowo
 " płodna", to dzielę się nią z Wami. Nie wspomnę , że w pudle czeka na mnie 50 pięknych, gęsich wydmuszek. Już bym się za nie zabrała, ale "niekończąca się opowieść" z pisankami z tkanin, nie daje mi możliwości. 
No cóż. Lepiej tak, niż wieczory z TV. 
Pozdrawiam i zapraszam do kolejnej galerii fotografii moich pisanek. Z uwagi na piękne słońce za oknem, sfotografowałam również poprzednie wzory.
 Może będą dla Was inspiracją.
 No i sprawdzone wzory, 
które jak zauważyłam mają wielu zwolenników
Osoby zainteresowane, proszę o kontakt mailowy.
dorotamikolaj@o2.pl
Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających.
Dorota




23 komentarze:

  1. Są fantastyczne, zostaje u Ciebie na stałę :) dziękuje za Twoje dobre słowo na Fairy House i zapraszam do siebie
    http://marta-berceuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pisanki są przepiękne, i na pewno będę próbować takie uszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pisanki, takie wiosenne i radosne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne!! niesamowicie mi się podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matuchno!!! Dorota!!! Pierwsza myśl: weź się za wydmuszki, druga: te są takie cudne że się nie odrywaj od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są śliczne i takie romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam sentyment do niebieskiego, wiec te pierwsze zdecydowanie podbiły moje serce. Cudowne prace!
    Ale chętnie popatrzę również na te folkowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne, a szczególnie te w różyczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super produkcja! Niebieściutkie w grochy skradły mi serducho, a jeszcze ta biała koroneczka bawełniana. Przepięknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. napiszę tak... buzia wykrzywiła mi się z wrażenia... niesamowita ilość cudnych jajeczek

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, jakie cudeńka i tak cudownie dopracowane. Wspaniałości! Dziękuję za zaproszenie, ciekawa jestem co z gęsich wymodzisz:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej mnostwo jaj,musiałas się napracować!
    Wygladają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowita produkcja.
    Jajeczka są piękne. Moje stoi na półeczce i cieszy mnie ogromnie.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe są Twoje pisanki! Z przyjemnością nadrabiam zaległości oglądając Twoje dzieła. Już na dzień dobry kompozycja w czołówce bloga po prostu zachwyca. Wykorzystaj więc swoją wenę i twórz jak najwięcej...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie mnie zachwycają! Ale te niebieskie... No miód na serce Dorotko ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne! W tym roku niestety nie mam czasu na tworzenie ozdób wielkanocnych. Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć czas i przygotuję tradycyjne potrawy wielkanocne.

    OdpowiedzUsuń
  17. You can also consider negotiating the terms of mileage.
    Good news is: the ones opting for leasing cars online also enjoy
    special deals. You can lease the ideal van for you thanks to the diversity in the market.


    Feel free to visit my blog post; Business Car Leasing

    OdpowiedzUsuń
  18. I can't tell you how fast you will see results because it depends on how much you want to get rid of acne. Touching your chin frequently will transfer these germs and dirt to the chin area which may result in acne on chin. Make certain that the information you get is genuine in order that you can effectively do away with your warts.

    my homepage daisymclean.livejournal.com

    OdpowiedzUsuń
  19. If you are among those People who need to invest their money
    in something tangible in Uganda Don. Just give them the price you want to pay for the house minus 6% - 7% and if they ask how high you are willing to
    go, tell them that's it. There is very little scope for appreciation in under-construction residential projects.

    my web blog; vuokra-asunnot turku

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję