środa, 27 marca 2013

Eklektyczna Wielkanoc

Miałam dylemat...
Jakie kolory w domu na święta?
Róż i mięta dominują na blogach i mi też takie zestawienie się podoba. Gęsie jaja w wiklinie prezentują się sielsko, ale kuchenne niebieskości proszą się o wiosenny powiew koloru. Myślałam, myślałam i wymyśliłam. W kuchni do bieli i błękitów dodam malinowo -różowo- niebieskie pisanki , w sypialni zrobiłam kolorową ceramiczną stylizację, a na parapecie ułożyłam wiklinę, przebiśniegi i gęsie jaja.
 Zdałam sobie jednak sprawę, że lubię wiele zestawień i stylów
 i z żadnym nie mogę się rozstać. Mam więc eklektyczne święta w eklektycznym domu.

Wielkanoc w kuchni 
Na pół z porcelaną Ter Steege i puszką Green Gate zawitały moje pisanki. Stworzył się iście wiosenny kolorowy klimat.

 A w sypialni moje nowe ceramiczne dzieła ( i pierwsze).
 Jaja, patera i żółta kurka stworzone zostały  na warsztatach ceramicznych. Turkusowy wazon i doniczka to nabytek 
Ptaszki to też efekt warsztatów.

No i parapet
 Pozdrawiam odwiedzających mojego bloga
 i życzę Wesołych Świąt!
Dorota

18 komentarzy:

  1. Wesołych! U Ciebie już Wielkanoc. Pisanki cudne, stylizacje też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne dekoracje, pięknie i wiosennie :)

    Pozdrawiam serdecznie życząc wesołych świąt

    Marta
    http://marta-berceuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cuda! No, nie mogę się napatrzeć! Ta wiosna u Ciebie jest zachwycająca! I te kolory... Takich właśnie radosnych Świąt Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te jajeczka, zresztą wszystko co robisz jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wesołe jajeczka,
    Radosnych Świąt Wielkiej Nocy

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe wszystkie i tak uroczo wkomponowane w ogólną całość wizerunku.
    Wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne jajeczka, w tych pierwszych zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie jest u Ciebie. Tak radośnie i wiosennie. Jaja w kubeczkach wyglądają obłędnie;-)
    Pozdrawiam i życzę Wesołego Alleluja!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych, spokojnych świąt !
    piękne dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale u Ciebie pięknie, wiosennie, twórczo! Jestem pod wrażeniem. :)
    Wesolych Świąt, Dorotko!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zauroczona Twoimi jajeczkami!!! Te z różem są dla mnie NAJ!!!!
    Spokojnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jajka! Radosnych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dorotko jakie Ty przepiękne pisanki stworzyłaś, BOSKIE!!!
    Zdrowych i Spokojnych Świąt!
    pozdrowienia ślę,

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego z okazji Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  15. To są dopiero dekoracje świąteczne! Jestem pod wrażeniem pracy i efektu!
    Wszystkiego Dobrego!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Wytwory z warsztatów genialne, zakochałam się w paterze. Aż ciężko uwierzyć, że to Twoje pierwsze dzieła :) Kolory piękne,żywe i wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Półeczka prezentuje się świetnie. Efekty z warsztatów zachwycające. Śliczne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie ozdobiłaś sobie mieszkanie :).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję