piątek, 15 lutego 2013

Pisanki patchworkowe ( easter)

Dziś kolejny dzień ferii zimowych, które przebiegają u mnie zgodnie z planem: twórczo, towarzysko i leniwie. Jeśli chodzi o ostatnie założenie- to wychodzi ono najlepiej. Ale... mam się już czym pochwalić, jeśli chodzi o moje twórcze przedsięwzięcia. Wspomnę tylko, że zaliczyłam warsztaty ceramiczne, a powstałe ptaszki, serca i patera suszą się. Za tydzień wypalanie i szkliwienie. Wyrzeźbiłam też dwie pisanki w gęsich wydmuszkach.  Ale nie o tym dzisiaj zamierzam pisać. Chcę pokazać Wam moje pierwsze pisanki, wykonane ze skrzętnie poszukiwanych tkanin płóciennych. A ponieważ od co najmniej 2 lat zachwycają mnie naczynia Green Gate ( kolorystyka i motywy), oraz wszelkie miętowe akcenty, to pierwsze pisanki które zaprezentuję, będą w takiej kolorystyce.
Nigdy za wiele ciepłej czerwieni
I moje ulubione klimaty w kuchni
- czyli błękit i biel.

W stylu marynistycznym, eko.
Dla wielbicieli róż.
A na koniec coś w stylu retro: czarny
, biały i kropki.
Zainteresowanych zakupem pisanek 
proszę o kontakt mailowy
dorotamikolaj@o2.pl
Pisanka 10 cm - 10 zł/szt
Pisanka 12cm - 12 zł/szt

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga. 
Dorota

28 komentarzy:

  1. Ale fajne, takie słodkie, czyste kolory.
    A perfekcyjnie i starannie wykonane!.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne pisanki. Mnie najbardziej się podobają te biało-niebieskie.Piękne materiały i świetnie dobrane kolorystycznie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne. szczególnie te pastelowe różowe i niebiesko-szare wpadły mi w oko :) Jeśli na blogach zaczęła pojawiać się Wielkanoc tzn. że wiosna naprawdę jest już blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne :))))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne te pisanki - wszystkie !!!
    Piękne materiały i tasiemki ... no i oczywiście wykonanie perfekcyjne !!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Są nieziemsko piękne! I aż naprzeć się na nie nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! zwłaszcza te w turkusie :> tylko nie wiem czy one szyte i wypychane są watoliną??? bo ja takie robiłam rok temu ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nie są szyte. Pisanki są styropianowe i ubrane w
      "fartuszki".Pozdrawiam

      Usuń
  8. prze...słodkie jajeczka Dorotko ...i naprawdę pracochłonne ...podziwiam Cię za cierpliwość i perfekcję ich wykonania
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne pisanki !!!! Cudnymi tkaninami je ozdobiłaś :)
    Zostaję u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisanki są przepiękne ! Gratuluję pomysłu. Piękne kolory i zestawienia tkanin. Śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rzeczy tworzysz:) przesłodkie te pisanki:P
    Pozdrawiam asia

    OdpowiedzUsuń
  12. są śliczne, a jaki romantyczne? a te kolory jak zwykle... super, pozdrawiam,M

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne - szczególnie niebiesko białe wpadły mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Są PIĘKNE! I materiały cudne!
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam na link party :)będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział;)
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. pieknie dobrałas materiały, gratuluje :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. TWoje pisanki cudowne Dorotko...miód na duszę normalnie!!!

    Kolory -wiosna 100%-niech przybędzie!

    Pozdrawiam ciepło kaja

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne pisanki. Najbardziej podobają mi się te z pierwszego zdjęcia. Te z wisienkami też mają piękne kolorki. Cuda. Wysłałam maila.
    Dziękuję i pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  19. Dorotko FANTASTYCZNE
    (odpowiadając Ci na pytanie - intensywnie myślę o zestawie chłopięco mamowym, choć to temat trudny, a pomysłów nieciekawych do kosza wywaliłam więcej jak tuzin - ale się nie poddaję)
    Ściskam serdecznie M

    OdpowiedzUsuń
  20. Pani Dorotko Jaja nie z tej Ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej, jakie śliczne te pisanki!
    uściski ślę!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam japońskie kimekomi.
    Piękne jajka. Wspaniałe gamy kolorystyczne.
    Ja jeszcze jajek tą techniką nie robiłam, jedynie bombki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne, możesz mi zdradzić gdzie kupujesz te tkaniny, bo marzę o podusi takiej miętowej w różyczki

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne, wiosenne, radosne i słoneczne! Kocham kimekomi. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak Ci się uda to pewnie zgarniesz główna nagrodę:D http://www.ekorodzice.pl/konkurs-na-ozdobe-wielkanocna,82,91,1741.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję