sobota, 30 czerwca 2012

Folk w kuchni

Folk coraz częściej wita w moim domu.Urządzając kuchnię zamierzałam wprowadzić sielskie 
i skandynawskie klimaty. Udało się to tylko częściowo, bo obrazy i wspomnienia 
z dzieciństwa przywołują chęć wprowadzania coraz to  nowych elementów ludowych. I tym oto sposobem barwny folk króluje wśród kuchennych bieli i błękitów. 


Bukiet z bibułowych i krepinowych kwiatów wykonany przez moją koleżankę Dorotę Jabłońską. Maki wykonała Asia Pacocha.

W tle obraz wyhaftowany przez Anię Aftykę.



No i mój nowy nabytek- posrebrzany nóż 
i szpachla na ciasto z grawerem 
z Neiman Marcus http://www.neimanmarcus.com
Wzór zdecydowanie folkowy.



7 komentarzy:

  1. Super nabytek.Przepiękne są te Twoje posrebrzane cudeńka. A kuchnia w folku to całkiem super sprawa. Prezentuje się słodko. Pozdrawiam.

    m3moluchy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie to wszystko wygląda a nowy nabytek ... cudny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Te rzeczy są cudne same w sobie.
    Zapraszam Cie do konkursu, w którym można wygrać bluzkę, spódnicę zaprojektowana przez mnie samą.
    http://www.zapalov.blogspot.com/2012/07/konkurs-nowe-nagrody-3-kwadranse-i.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! A ja się zastanawiam, czy mój poprzedni komentarz wpadł w spam, czy się gdzieś zawieruszył w kosmosie, czasem mam złośc na ten blogspot ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo kolorowo się zrobiło ... śliczny bukiet pasujący do obrazu

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie, widac skandynawia upomniała się o coś od ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię folkowe klimaty, Twoje naczynia mnie zachwyciły.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję